dinsdag 28 april 2009

Zoom.nl: free publicity in het kwadraat

Zoom.nl meemaken from the inside (vanuit 'de bunker' zoals de redactie het pand van IDG zelf omschrijft) leert me dat Zoom.nl er echt vóór en -zeker in dit geval- dóór de 'Zoomer' is.

Met stelregels zoals share the love, vermaak de community en beloon de gebruiker is het niet gek dat Zoom.nl Magazine met maarliefst 70.000 lezers het meest gelezen fotografietijdschrift is in Nederland. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het aantal online gebruikers...

Tot zover dus deze welverdiende free publicity voor Zoom.nl. Want, free publicity maar dan anders: hoe geweldig is het om (samen met drie mede enthousiastelingen) een eigen stempel te mogen drukken op een editie van Zoom.nl Magazine?! Om met een gezamenlijke gedachte en eigen ideeen de Zoom Community te mogen vertegenwoordigen. En dat alles bijgestaan door het team dat Zoom.nl heeft gevormd tot het succes dat het nu is...

Nou, dat bevalt kan ik je vertellen! En dat gaan we bewijzen met het magazine dat 24 juni in de winkel zal liggen... :)

Om dan tot slot en aansluitend op het thema 'free publicity' nog maar even de collega-gasthoofdredacteuren te 'hypen':
____________________________________________________________________

Geen opmerkingen: