donderdag 29 oktober 2009

Love it of hate it; thanks anyway

Bij het bladeren door mijn blogarchief werd ik spontaan enthousiast. Niet door de beelden, teksten of de aanmoedigende reacties. Nee, ik werd positief verrast door de ontdekking van 'nee-stemmers'. Kortom; bezoekers die foto's met mijn -zelf in het leven geroepen- digitale stempel 'hate it' (als tegenhanger van de optie 'love it') brandmerken.

Een boodschap die twee kanten op kan. Ik zie er het positieve van in. Immers; de interesse is wel degelijk gewekt en de foto maakt iets los bij de stemmer. Blijf dus ook vooral je ongenoegen digitaal uiten ;). Wel wil ik je een tip meegeven: voorzie de foto van onderbouwd commentaar. Ík leer er van en misschien zie jíj in de toekomst beeldmateriaal dat je wél aanspreekt.

Love it of hate it; thanks anyway ;)

Geen opmerkingen: