zaterdag 15 augustus 2009

Nieuwsgierig...

Inmiddels ben ik alweer een half jaar aan het bloggen (en o, wat vind ik dat een verschrikkelijk woord; 'bloggen'.). Het bleek voor mij een leuke, maar vooral makkelijke manier te zijn om geïnteresseerden te laten delen in mijn digitaal-creatieve uitspattingen. Dit naar aanleiding van de vaker gehoorde vragen 'Waarom fotografeer je wat je fotografeert?' en 'Hoe doe je dat toch?'.

Geweldig om te zien dat m'n weblog ook daadwerkelijk bezocht wordt en zelfs gevolgd door een enkeling (afgelopen 30 dagen: 305 bezoeken/243 unieke bezoekers*). Dat het een mix betreft van nederlands- (ca 80%) en anderstaligen (ca 20%) vind ik een leuk en verrassend gegeven.

Een geweldige eer én een enorme drive om jezelf verder te ontwikkelen... Mijn hartelijke dank daarvoor!

Maar om tot slot even terug te komen op de blogtitel 'Nieuwsgierig'; vanuit Lichtenvoorde en Winterswijk wordt m'n weblog opvallend vaak bezocht. Ik kan het niet verklaren, dus dacht ik; ik vraag het de bezoekers zelf. Dus kom je uit een van de bovengenoemde plaatsen (of niet, maar heb je wel een antwoord); laat het me weten!

* Bron: google-analytics

Geen opmerkingen: