woensdag 24 juni 2009

ZOOM Editie 6 is uit!


Eindelijk is het dan zover: 'onze' editie is uit!
Vanmiddag vond ik hem in de brievenbus en dat zal bij de overige 49.999 abbonnees vast ook het geval zijn. Ook zal hij een dezer dagen in de winkel (boekenzaken, supermarkten) te vinden zijn...

Apetrots, dat ben ik tezamen met de andere 3 gasthoofdredacteuren Andrew, Bianca en Mike en ook de redactie van Zoom (lees artikel)! Je vraagt je vast af wat we nu eigenlijk gedaan hebben... In het kort: bedenken+vaststellen thema/inhoud/artikelen, briefings schrijven, artikelen schrijven/beoordelen/redigeren, foto's selecteren/beoordelen (fotowedstrijd), model staan ;), covershoot (andrew/bianca), en meer!

Kortom; een geweldige (en leerzame) ervaring waarbij we alle vrijheid en ondersteuning hebben gekregen van de ZOOM redactie. Hartelijk dank voor deze kans! En alle lezers natuurlijk veel leesplezier gewenst! Vergeet vooral niet om even je reactie achter te laten...

1 opmerking:

Angelique Brunas zei

Hey wat stoer dat je mij ( m'n site ) een bezoekje gebracht hebt :)
Ik had jullie stuk natuurlijk gelezen in de Zoom. Ik kom er als het goed is volgende maand in dus ik kan me voorstellen hoe trots jij bent met dat artikel.

Groetjes,
Angelique